Steunzolen Kampen

Home | Steunzolen Kampen

De moed kan u in de schoenen zakken wanneer u steeds last heeft van een zeurende pijn aan de voeten. Gelukkig is er een oplossing die u weer op weg kan helpen, namelijk steunzolen uit Kampen. Fysiotherapie West kan u verder helpen zodat de klachten die u tijdens het bewegen ervaart zo snel mogelijk worden verholpen. Zo kunt u uw voeten ontlasten en klachten verminderen of voorkomen. Wilt u steunzolen die helemaal zijn aangepast naar de vorm van uw voeten? Laat dan uw steunzolen op maat maken bij Fysiotherapie West in Kampen

Wanneer heeft u steunzolen uit Kampen nodig?

Bij voetklachten zoals platvoeten, overbelaste voeten, hielspoor, overmatige eeltvorming of andere voetafwijkingen kunt u baat hebben bij steunzolen van Fysiotherapie West uit Kampen. Een steunzool kan u helpen bij voetklachten, maar ook als u klachten heeft aan uw lage rug, heupen, bekken of knieën kan de steunzool een uitkomst zijn. De stand van uw voeten heeft namelijk ook invloed op alle gewrichten die meebewegen wanneer u uw voeten beweegt. Kom dus bij klachten aan uw voeten, lage rug, knieën, heupen of bekken langs bij Fysiotherapie West en laat uw pijn afnemen door steunzolen uit Kampen.

Op maat gemaakte steunzolen uit Kampen

Wanneer u baat heeft bij steunzolen om de klachten aan uw voeten te verhelpen, kunt u ervoor kiezen om uw steunzolen op maat te laten maken bij Fysiotherapie West. Dan kunt u een afspraak maken waarbij er een afdruk van uw voeten wordt gemaakt met behulp van 3D-software. Op die manier kunnen wij zien hoe de druk van uw voeten is verdeeld. Ook kunnen we een stap analyse maken om te zien op welke manier u beweegt en hoe u wandelt. Zo zult u steunzolen krijgen die perfect bij uw voeten passen.

Laat uw steunzolen maken bij Fysiotherapie West in Kampen

Heeft u last van pijnlijke voeten en zoekt u naar een oplossing om de pijn te verlichten of te verhelpen? Kies dan voor steunzolen van Fysiotherapie uit Kampen. Neem direct contact op om steunzolen op maat te laten maken. Ook voor meer informatie over steunzolen, fysiotherapie, manuele therapie of dry needling kunt u contact met ons opnemen. Dit kunt u doen door te bellen naar 038 331 4810 of door een e-mail te sturen naar info@fysiotherapie-west.nl

Steunzolen Kampen

Onze expertise, uw voordeel!